pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Tuesday, November 30, 2010

finallly...my result da dapat!

alhamdulillah....saye lulus final exm this semester..da sekarang...saye akan masuk tahun 2 semester 1...alhamdulillah......walaupon xdpt 4 flat...tp saye maintain saye pny result....3 pointer sumthing....hehe
ni la keputusan saye...

subjek gred pointer
PERFORMANCE SKILL 1 B- 2.67

MUSCULOSKELETAL B- 2.67

PERFORMANCE SKILL 2 B+ 3.33

BEHAVIORAL SCIENCE A 4.00

BIOMECHANICS B+ 3.33

ENGLISH LULUS

LIFE SUPPORT LULUS

PNGS 3.13
PNGK 3.10

p/s harap next sem saye dapat tingkatkan lagi usaha.....caiyo3!!!!!! maaf kepada mentor saye yang ajar saye subjek performance skill 1...xdpt saye wat y terbaik.....hehe lau Musculoskeletal tu agk logik dpt pointer cm tu..heheh....ssh bangat oowww! subjek behavioral science je sy dpt 4 flat...sayang pn rokiah!!! hehehe
biomekanikal n performance skill 2 patut nye ley dpt 4 flat...ape nth silapnye...huhuh...tp ape2 pon syukur sgt...hehe!

WELCOME SEM 3!

suke lagu TODAY IS FAIRY TALE!


sejak akhir2 ni saye suka ar dgr lgu nie..hehe jom nyanyi sam2 okie ;p


Today was a fairytale
You were the prince
I used to be a damsel in distress
You took me by the hand and you picked me up at six
Today was a fairytale

Today was a fairytale

Today was a fairytale
I wore a dress
You wore a dark grey t-shirt
You told me I was pretty when I looked like a mess
Today was a fairytale
Time slows down whenever you're around

But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale

Today was a fairytale
You've got a smile that takes me to another planet
Every move you make everything you say is right
Today was a fairytale
Today was a fairytale
All that I can say is it's getting so much clearer
Nothing made sense until the time I saw your face

Today was a fairytale

Time slows down whenever you're around
Yeah yeah

But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale


Time slows down whenever you're around
I can feel my heart
It's beating in my chest
Did you feel it?
I can't put this down

But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale

p/s saye kuat berangan ....teringin nk jd salah satu watak dlm fairy tale story..hehehe

awak jangan sedih ye kawan...

awak....awak jangan sedih tau lau si dia tinggalkn awk....sebab...

1) awak masih ada saya.. =p

2) awak masih ada ibu bapa awak

3) awak masih ade CINTA SEJATI awak...

4)awak masih mude dan masih hot...

5)Allah dah ciptakan seorang Adam utk awk..tp bkn adam saye tau awk...hehe

6)si dia mungkin xnak awk terseksa lame2....

7)awak baru kapel lom kawen ag kan awk...

8)emm may be mak awak akn carikan sum1 yang ensem n baik utk awk...ne tau mke cm
lee min ho...awk x nk ke??haha

awk x nk ke dpt jejaka yang ensem2 cm nie??hahha

9) si dia nk carik keje dlu la tu..baru ley bercinta nie..hehe nanti nak bg makan
ape lau xda duit kan..

10) dia x ensem sbb awk terlampau cantik!!!! =p

hehe 10 positive thinking i gave to you my dear friend!!!

Monday, November 22, 2010

Friday, November 19, 2010

surat cinta untuk bekas kekasih


Assalammualaikum my ex-bf........

sy harap awk kt sane sihat2 saje.........saye tulis surat ni bkn sbb saye nk merayu kt awk untuk awk balik ke saye..tp saye nk menyedarkan awk yang awk jgn la mensia2kan orang yang dah bnyk membantu awk selama nie.....

saye musykil la awk...mase mula2 kite knl dlu,awk ni terlampau baik...awk sendiri tahu kan yang saye ni ssh nk melayan lelaki dan kawan laki saye pon x ramai...al maklum la...dari tingkatan 1 lagi saye sekolah perempuan...x pernah bergaul ngn lelaki sangat....

saye ingt lagi tau...kite mula2 jumpa mase kite g kem pelajar cemerlang...mase tu sy wakil sekolah saye n awk wakil sekolah awk...saye x knl awk pon mase tu...tp kwn2 sy slalu sebut name awk...arrhhh peduli ape saye...bkn saye knl awk pon......menyampah pon ade gak la cz naik muak dgr name awk kawan2 sy sebut...huhhh~~~

mase da nak akhir kem tu kan kite ade dapat list name n no telefon peserta kn.....awk ingt x....dari situ la kite mula contact2.....

mase hari jadi saye,saye ingt ag...ade 1 no yang saye x knl hantar wish hari jadi....rupe2 nye tu awk.....ooowww awk tau hari jadi saye ea.....xpela....terima kasih je la wish saye bufday.....walaupon saye tatau pon awk sape time tu......

pas tu kan awak hantar mesej kt saye bnyk2..saye tak layan pon....pastu awk kol saye x angkt pon...awk pon tau kan yang saye mane la suke benda2 macam ni....pastu awk gtau saye yang awk ni salah sorang peserta kem baru saye reply msg awk..n sjak hari tu la kite mesej2 kan.,...

tak di sangka2 kite slalu la jmp mase teknik menjawab soalan...bukan sekali...tp banyak kali!!dan dari situ la kite berjumpa......kite berkawan dan menjadi rapat...awk tahu kan yang awk lelaki pertama jadi bestfren saye??

SPM pon menjelang tibe......kite pnh brjnji kn awk yang kite mst skor SPM n sambung belajar sma2??semangat sgt.....hehe......

Mase lps SPM tu...awk amek kptsn nk declaire dgn saye......saye sgt seronok awk!!! saye pon tanpa pikir panjag,saye terime awk as my BF....BOYFRIEND n bEST fREn....
Kite pon kuar la dating...tp kite bawak akak awk kn..hehe..

Keputusan SPM da kuar da wak.....ermm saye takot la awk....sbb saye ckp kt awk...lau result SPM sy rendah,sy nk putus ngn awk......
saye pon amek la results spm saye tu....Ya Allah...saye x dpt ape yang saye nak...saye cuma dpt 5A dan yang lain hny kepujian...huhu...saye pon telefon awk.....
awk ckp results awk 7A...ermm saye trus matikan kol n saye berkurung lam bilik..menangis penuh penyesalan awk......bile saye on balik hp saye...saye tgk awk msg n col saye...awk beri saye kate2 semangat...Terime kasih awk......

ok....sekarang kite menunggu keptusan dari matrik...kite kan apply same2,,...n tempat pon same awk...saye cek kn awk pny...Alhamdulillah...awk berjaye masuk ke Kolej Martikulasi Johor...ok sekarang giliran saye pulak,...HARAP MAAF...ANDA TIDAK BERJAYA...hancur hati saye buat kali kedua....awk kate...xpe IPTA n maktab ade lagi.....tp rezeki saye bkn d sana...saye tidak berjaye masuk mana2 IPTA @ Maktab....saye redha awk.

Hari ni adalah hari pertama awk mendaftar masuk ke KMJ...saye cuma duduk di di rumah sambil menuggu panggilan kedua matrik....saye tahu awk gembira di sana...cemburu mula terbit dalam diri saye ni awk...ermm saye tak setaraf awk.....

Alhamdulliah.....saye berjaye masuk ke Kolej Matrikulasi Melaka walaupon saye panggilan kedua......amin...syukur sangat......saye pon telefon awk la....nk gtau khabar gembire..hehe!! awk pon ucap tahniah kat saye....

tp kan awk....saye perasan awk da banyak berubah.......awk da x mcm awk yang saye kenal dulu....awk da jarang call atau mesej saye......saye risau la awk......awk kate awk sebuk....ermm tp saye pon student matrik.....saye pon sebuk...tp...saye ade mase nk wish good nite n gud morning kat awk....nape ye awk...xpela awk....myb ni dugaan kite awk...saya x nk fikir bkn2.....

Mase cuti raye cie,awk mesej saye....mase tu saye dan awk otw balik kampung....n kite ade rancang nak jmp kan awk.....x sabar nk jmp awk......saye rindu sgt kat awk tau...saye ade belikan awk something tau awk.....nanti saye bagi kat awk......

so kite pon janji la jumpa di tepi tasik dekat dengan sekolah lame saye.....hehe...saye mase tu datang awk tau...sambil duduk membelek hadiah yang saye nak bagi kat awk tu.....tibe2...saye di sergah oleh awk dari belakan...punya la saye terkejot....tp saye lagi terkejut lihat awk dengan seorang perempuan ni....cantik...memakai skirt bawah lutut dan blouse bewarna pink..rambut dia sangt lurus...gebu orang nye....saye terpaku awk....saye malu....saye seorang perempuan yang tidak tahu bergaya awk...hanya mengenakan denim lusoh,t shirt yang di beli di pasar malam dan memakai tudung...tidak seseksi perempuan yang berada di hadapan saye tu.....

awk memperkenalkan saye dengan perempuan tu...saye ingt tu adik atau kawan awk saje...tetapi tanggapan saye tu salah awk....."memperkenalkan ni la awek saye,Dania name nye.." Dania pon menghulurkan tangan nye...tapi maaf awk...hati saye terluka...saye tak mampu menyambut salam Dania...lagi menyedihkan apabila awk berkate kepada Dania yang saye hanyalah kenalan lame awk....hancur hati saye awk.....saye pon berlari meninggal kn awk dan dania di tepi tasek itu...x kesampaian saye nk bagi hadiah yang saye beri kat awk tu...awk memanggil name saye,tp saye x peduli awk...hati sy pedih..terluka...sampai hati awk buat saye macam ni......

Awk pon kejar saye...diikuti dengan Dania.....tibe2....apabila saye menoleh ke belakang,saye terlihat sebuah lori meluru ke arah Dania....saye berpatah balik lalu menolak dania ke tepi jalan...Dania selamat..tapi saye.....maafkan saye awk.....saye mungkin terluka dengan sikap awk.....tapi tu x bermakna saye x sayang kat awk.....
biar lah saye menjadi orang terakhir yang awk sakiti...awk adalah kenangan paling indah dalam idup saye.terima kasih memberi cinta awk sepanjang hayat saye..hadiah saye tu...mungkin dah pecah,..tp,saye nak awk jage sbb tu adalah pengganti diri saye....jaga dan cintai dania,...

selamat tinggal awk....

p/s ni adalah hasil nukilan saye...tiada kaitan samada yang idup atau yang mati..terimakasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...