pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Thursday, October 14, 2010

the Best Camping Ever yaww!

9/10/2010
pagi2 lagi ktowg da kumpul depan surau ar-Raudah dengan semangat y baik pny...hehe happy sangat cz majoriti y join camp nie dak2 coursemate aq...so havoc la jdik nye..hehe!!!

hehe tgk la mke kegirangan kitowg!!!! pagi2 ag da bersemangat...bawak brg mcm nk pindah!! hehe

ni ha owg2 y menunggu ketibaan bus kami =)

apabila kami sampai di sana...masyaAllah cantik nya NUR LEMBAH PANGSUN ECO-RESORT kt HULU LANGAT SELANGOR.....air sungai..tasek...resort...sume lengkap....ni la antara gambar pemandangan kat sane..best!!!!

ni la kem y kami g tu...kem S.P.I.E.S...
S=SPIRITUAL
P=PHYSICAL
I=INTELECTUAL
E=EMOTIONAL
S=SOCIAL
bnyk beri manfaat kpd kami.....syukur~~~

ni lak antara gmbr aktiviti yang kami wat...hehehe.....aq n aten wakil kumpulan KUNDUR MANIS ...y membentangkn presentation kumpulan kami...KUNDUR~~~ MANISSSS~~~ HEHEH trademark plak!

pada pukul 6.00 ptg..

kami di bawa oleh sepasukan ranger utan utk JUNGLE TREKKING...huu~~~ ade ke kami d suro berlari utk sampai ke utan...pnt!!!!!!!!!
kami ni pasukan last y masok utan tu....so ble da pertengahan jalan...mmg da dkt pkol 7 mlm...so mmg gelap la lam utan tu!!!! terima kasih la pd abg2 ranger cz bnyk tolong kami.....aq pon jatoh gak....sama gak ngn kawan2 aq...tergelincir.....al maklum..tanh nk naik bukit tu licin la...kami turun nek bukit...redah hutan....redah selut...sungai..peh d tambah hari y da gelap kan.....ADVENTURE gler!!!!

dekat pukul 7.30 tu kami selamat la sampai ke tapak resort....kami amek makanan...

Tibe-tibe~~~~

kami dapat tahu 4 owg peserta sesat!!!!! mse tu da malam!! n lebih mengejutkn, 3 drpd mereka tu kwn kelas kami!!!!!!!! haaa! terus x selera makan!

lau nk tulis pengalaman downg kt sini mmg x siap2 tulis la....y penting dowg berjaye d temui pada pukul 9 malam mcm tuu...Alhamdulillah~~~ =)
Terima kasih sekali ag pd abg2 ranger y pada mulenye kami kutuk2 tu..hehehe!!!!

10/10/2010
ari ni ari last kami ade kat kem ni......hehe!

gmbr n kami amek lps pertandingan treasure hunt..mke pon da berpeluh2..panas!!!! tp bnyk bri kami ilmu...MY Group...KUNDUR MANIS~~~ heheh

Hehe...ni la team2 S.P.I.E.S girls dr OT batch 27...girlz power always win..hahaha! win kee~~~ ngeee~~~~ LOVE THEM! <3

hehehehe tamat lah camping kami....selamat tinggal NUR LEMBAH PANGSUN n FASILITATOR yang ENSEM2 belaka!! heee~~~~~~