pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Tuesday, January 25, 2011

tajuk lagu tatau ape!

kasih izinkan aku bersuara......
sudah lama ingin ku kata kan......
pada mu yang aku cinta.......
setelah sekian lamanya........
tapi tuhan
baru berikan kekuatan...
agar kau mengertii...
sayang..

jangan kau bilang kau suka. kau tiada hati...
jangan kau kata kau cinta,kau benci....
jangan kau dekati aku jika hanya ingin kau sakiti
aku hanya tempat mengadu jika kau rasa kau sedih...

kini.....kau telah mengerti segalanya.....
apa yang ku pendam di hati...
kau harus tahu....
diri ini mencintaimu........
dengan setulus hati ku......
tanpa minta balasan darimu........



jangan kau bilang kau suka..kalau kau tiada hati...
jangan kau kata kau cinta,kalau sememangnyakau benci....
jangan kau dekati aku jika hanya ingin kau ingin sakiti
aku hanya tempat mengadu jika kau rasa kau sedih...

kau..hanya tinggal kenangan saja.....
di dalam ingatan ku......
menjadi memori....
tersimpan rapi di dalam hati.
aku masih sayang padamu...
walau kau curangi aku...

p/s : saye juga pernan bercite2 utk menjadi penulis lirik lagu..hehe ne la lagu yang saye telah tulis....tp saye x pndai main gitar...so sesape yang pandai tu,mainkan la utk saye..hehe..ne tau lagu nie ley jadik femez..wahhh~~ berangan sudah mule! =p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...