pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Monday, March 14, 2011

Vlog bersama "acha saptriasa"

salam sayang semua!!!!!! saya sangat bersyukur kerana kali ni saya berpeluang vlog bersama acha!! tolong jangan jeles ye!!! HAHAH!!!

ok3!! saya tipu!!! sebab bukan acha saptriasa..yang artis indon top tu....tapi adik saya icha yang perasan jadi acha..hahah!!!

kali ni punya entry saya nak intoduce adik kesayangan saya!!!!!!

nama dia : AIFA NUR DANISYA.
umur : 2 tahun nak masuk 3 tahun..hehe
belum bersekolah.

icha ni banyak cakap!!!! macam kakak nye ni!! dia ni pelik sikit sebab suka sangat jumpa doktor...huuu....insyaallah bakal doktpr la ni..haha..

dia agak tatau malu ok!

bila makan kat restoran atau warong dia akan pergi kat meja makan orang lain dan intorduce diri dia :

"hai..name aye acha.."

Sampai ada mak cik tu cakap dia ni boleh jadi ahli politik..huuu
dan kemusyikalan berlaku di sini......nama dia tak suka orang panggil dia icha..nak jugak nama acha dia tu...ingat acha saptriasa ke!!!!

jom lihat gelagat saya dan akak nya yang mereng ini :



p/s : kalau tak suka boleh pejam mata kuat2 ok!!! hehe :)

2 comments:

xcyber said...

comel je si kecik tuh

Aifa Afiqah Sulaiman said...

xcyber...hee yup comel tapi nakal :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...