pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Thursday, September 22, 2011

Randomly about my exam,Research and clinical Attachment

assalammualaikum dan salam sayang all readers :)

hari ini kita nak cakap pasal apa ye?haha! thought block sudah ni...

eh-eh! apa nie..kenapa tetiba jadual exam Mid semester ada tepek kat sini besor-besor!! sengaja lah tu nak remindkan aku tentang exam yang akan berlangsung 26hb ni..huhuh...
semester ni aku ada 7 paper yang aku perlu struggle...and semester ni aku akan buat praktikal di HOSPITAL MELAKA dalam bidang psychiatric (orang gila)
my mom sejak dua menjak tahu akan buat praktikal dalam psy ni selalu sangat ceritakan benda yang seram-seram kat aku..contohnya, "ika..mama ada baca berita,orang gila ni dia korek mata pesakit lain then genggam biji mata tu sampai pecah." Then aku pon macam terkedu,membisu..and aku pon cakap "Mama...jangan lah takutkan ika...sebab tu ika ni penakot nak bawa motor sekarang ni..sebab mama selalu takotkan ika dengan cerita-cerita accident ni.." 

Insyaallah kalau niat kita ikhlas,segalanya akan dipermudahkan..amin... :)

ok...aku tak ada tajuk yang spesifik untuk kali ini...just semuanya pasal keberlambakan  kerja-kerja yang bertimbun di samping exam yang bakal tiba dan segala-galanya macam hiruk pikuk bagi aku sekarang ni..

and i'm so glad sebab as we are the first batch yang guna format baru dalam pembelajaran,kami different from our senior...Memandangkan kami ada 7 subjek tu struggle of,our research telah dipermudahkan...and guess what,kitorang just buat pair or bertiga and do only ONE research.OO...kurang sedikit beban kami ni....

Aku telah berpasangan dengan my only best boyfriend (i mean kawan lelaki yang paling rapat lah)..glad sebab kami sememangnya sudah serasi antara satu sama lain as both of us are MPP (ayat poyo).and FYI,dy adalah Setiusaha MPP kolej...bangga sikit.haha!and dia ni rajin + pandai..syukur lah dapat ko daryl..haha! boleh ketuk aku bila aku malas! ngehehe~


besides him masa dinner last semester

ohh daryl....gambar yang paling skema aku stalk dr FB ko..ahha!

OK...aku dan si daryl telah memilih tajuk :

KESAN INSOMNIA TERHADAP KEUPAYAAN WARGA EMAS UNTUK MELAKUKAN AKTIVITI HARIAN (ADL) 

@

EFFECT OF INSOMNIA AMONG ELDERLY THAT CAN AFFECT THIER ABILITY IN ACTIVITY DAILY LIVING (ADL)

Itu lah tajuk kami..dan sekarang ni..kami dalam proses untuk menyiapkan proposal research...
adakah kami berjaya menjadi penyelidik yang terkemuka! cewah! berangan habis...haha!

ok lah itu sahaja...sekarang jam menunjukkan pukul 1.40 pagi..dan saya masih menghadapi nota yang tak mungkin habis dibaca.. =.=

ok..bye-bye..salam :)


p/s  : sabtu ini aku akan bertemu si dia shaheizy sam sebelum aku pergi praktikal ..insyaAllah.... :) 



kasih sayang oleh ;

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...