pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Sunday, December 19, 2010

ku kenali dia melalui nama.....

ehem3....salam semua......kali nie aifa nk memperkenalkan sesorang pada kalian semua..heee....

ni serba sedikit biodata beliau..

nama : Adam
umur : 19 tahun

HEHe....tu je info yang saye ley beritahu awok2 semua..hehe...name dia sedap kan???ala2 ADAMAYA gitu....tp kan...x nk la saye letak name maya belakang tu...nanti saye jeles pulak kan...hehehe...

ok2....adam yang saye kenal n dy bukan superstar...bukan gak jutawan...bukan gak anak datuk...bukan jugak anak hartawan...tetapi beliau nie seseorang buat saye....hehe..wah...tetibe malu pulak utk berkongsi semua ini...hehe

Adam nie merupekan bdak matrik saye satu ketika dahulu...dy jugak kawan rapat kepada salah seorang kawan saye semasa saye di KOLEJ MATRIKULASI MELAKA.....tapi kami x pernah berjumpa pon...sehinggalah masing2 sdah melanjutkan pelajaran.....hehe kate orang FB connecting people kan..hehe

kami mula la berkomunikasi melalui FB......then lame2 msing bertukar no telefon..huhu....mle2 xnk bg tp memandangkan beliau ex KMM...so kami bersetuju la..hehe....after that...kami mnjdi semakin rapat.....best dpt berbual dgn beliau....beliau sgt matang bila memberi nasihat.. =)

beliau sangat gentleman
beliau sangat
SERIUS! (Kadang2 saye pon takot dgn dy)
beliau Tidak romantik (tapi saye suke dy)
Beliau Tidak pandai meluahkan kata jiwang (ni la keistimewaan y saye cari selama ni)
Beliau sangat rajin (kalah saye..malunye!)


banyak lagi yang saye suke pasal beliau. takkan la saye nk expose sume nye ape yang saya dan dy rasa kan hehe..hehe biar lah...saye je rasa ape yang saye dan dia rasa..hehe..wahhh kisah kami ni macam lagu 150 JUTA by FyNn Jamal....ni ha lirik nye..hehe tapi ade yang lain dan bertentangan..hehe





Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–

saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..

hehe lastly...buat ADAM....SARANGHAE....... =)

3 comments:

iera syahira said...

ouch! awww awww awww <3

MAIsarah said...

wahhhh...hope u'll happy dgn die...
suke3...

Misz Aifa said...

tq =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...