pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Wednesday, August 10, 2011

cik Aifa One step to be pure Malay girl :)

assalammualaikum dan salam sayang semua.

ok dengan sepantas kilat dan segigih Hang Tuah (gigih ke?) aku cuba menaip entry kali ini dengan sepantas kereta sorong bukan kerta Ferrari di sebab kan kesuntukkan masa dan ketimbunan kerja yang sangat banyak (ayat macam orang korea speaks melayu).

hari ini course aku ada OCCUPATIONAL THERAPY CONFERENCE 2011 yang buat pertama kali nya di anjurkan oleh senior kami batch 25.

you guys awesome ok!

aku memang suka upload gambar berjuta lemon yang akan membuatkan blog aku seberat aku. aku tak adalah berat mana.hueheheh~

untuk pengetahuan korang,aku one step to be perempuan melayu terakhir seperti mana yang tertulis di dalam info di atas.(sila pandang atas,tangan ke dada)

macam nak muntah apabila melihat aku berbaju kurung dan bersanggul bunga-bunga seperti seorang seri kandi melayu yang sopan. (muntah lagi)

berjalan terkepit-kepit ibarat perempuan melayu zaman saloma.

tersenyum tersipu-sipu malu macam siput baby..hueee~

straight the point,

aku terlibat dengan persembahan opening iaitu tarian ZAPIN dan tarian MALAYSIA IS TRUELY ASIA...

Ni lah first time aku dok atas pentas KSKB sambil menari keayuan.

macam-macam perasaan ada walaupon masa zaman sekolah dulu selau gak involve dengan zapin-zapin ni.teringat zaman muda..alahaiii~

so, two days before conference tu memang gigih lah berlatih...walaupon time puasa di mana perut kita kosong..tetapi nasib baik stamina aku banyak (mana taknya,sahur macam berbuka)




ni video semasa sesi latihan kami...banyak betul kesilapan time ni lagi-lagi aku..macam entah pape...kesian giler kot partner aku si tony tu...asek kena pijak kaki je oleh aku..tak pon kena tumbuk free oleh aku..nasib kau lah tony...huehehehe~



Day of conference.....aku dan geng-geng alhamdulillah..we all perform well..no more pijak kaki..tumbuk perut...haha..tapi yang kelakarnya,sepanjag perform aku asek ingat kan Tony..."ok,lepas ni Kopak..lepas ni asas...bla..bla..." mesti dia cakap dalahm hati... "SHUTDUP YOU aifa!" ahaha! penonton cakap aku yang paling kecik..macam budak-budak menari...waaa!!korang tahu tak aku yang mana?aku yang pakai bju biru paling light dan yang paling comel tuuu (perasan)...... :)




ni pula tarian penutup....aku sebenarnya tak berapa ingat step..haha! layankan je la ye!! tapi yang ni agak berterabur sebab masa ni lagu rancak then nak bernafas pon tak boleh! hahah!




cik aifa,Nasha dan koreografer dimple jilian :)


bersama shafiee di booth DOT's (kami bukan penjual jamu mak dara tau)


and lastly gambar perempuan paleolitik..haha! duta conference la kunun kan)

Actually banyak lagi gambar..tapi tak kan nak upload semua kan...penat nyah menunggu..haha!ok lah...lastly,one step to be perempuan melayu terakhir was achieved! haha!


p/s : ok nak tidooooo~ penat + tension sebab banyak dugaan dan cabaran sejak akhir-akhir ni..semoga hari ini lebih baik dari hari seterusnya :)

buibui salam :)

kasih sayang oleh ;

3 comments:

Dhiya Fariza said...

hualamak. berbakat. u look awesome!

Aifa Afiqah Sulaiman said...

thanks dear! :)

Aifa Afiqah Sulaiman said...

thx famie....jap lagi aifa jenguk blog famie ok :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...