pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Saturday, August 27, 2011

special VC Raya dari cik Aifa :)

assalammualaikum dan salam sayang semua..

memandangkan aku tengah sibuk menyediakan persiapan untuk menyambut Hari Raya (sibuk lah sangat kan) , aku tak sempat nak update karangan panjang untuk entry kali ini.

aku pelik dan tabik jugak pada bloggers yang sempat berkongsi cerita pengalam raya mereka pada entry-entry mereka.aku pulak, nak berak pon tak da masa.oktipu.

oleh itu,untuk tidak mengecewakan para pembaca blog aku ni,aku adalah buat video clip sikit sempena raya kali ini.

khas untuk anda semua..

dinasihatkan pengguna berukband banyakkan bersabar kerana perlu menunggu video nie loading.

khas untuk anda semua :)


♥♥░(¯`:´¯)░♥♥♥♥♥SeLaMaT♥♥♥♥♥
░.(¯`•.\|/.•´¯)♥HaRI RaYa♥
░(`♥•.(۞).•´¯)░(¯`:´¯)♥MaaF DiPiNTa♥
░ (_.•´/|\`•._)(¯ `•.\|/.•´¯) ♥JiKa aDa♥
░ ░ (_.:._)░░(¯`•..(۞).•´¯)♥TeRLaNJuR BiCaRa♥
░░♥░ (¯`:´¯)░(_.•´/|\`•._)♥SaaT KTa BRPaNTuN SeLoKa♥
♥░.(¯ `•.\|/.•´¯)::(_.:._)♥DaN BeRGuRau SeNDa♥
░ (¯ `•.(۞).•´¯)♥iKHLaS DaRi HaTi♥
░ ░(_.•´/|\`•._) ♥Salam Ukhwah♥
░ ♥░ (_.:._)´.♥(^.^)v♥
SELAMAT HARI RAYE MAAF ZAHIR...


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN.. :)

buibui.salam sayang :)



kasih sayang oleh ;

3 comments:

Akito Boron said...

bilakah cik aifa boleh beraya sakan?
jawapan : err. cepuk kang

Eyda Dania said...

selamat ary rye aifa...mnx maaf zahir n batin k..take care di ary rye..=)

Aifa Afiqah Sulaiman said...

akito : tak cepuk-ceouk...dah jadi baik dah ..hehe

eyda : selamat hari raya maap zahir batin jugak!! kamu jugak ye! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...