pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Sunday, July 17, 2011

just like another typical sunday =.='

assalammualaikum dan salam sayang semua...

just like other typical sunday for me...

kali ni banyak gambar sebab aku tak ada mood sangat nak menulis..

kepada cik anon yang meluat, sakit mata tengok gambar aku...korang jangan risau...aku tak ada tepek-tepek gambar aku kat dalam entry kali ni... puaskah anda? :)

bersyukur sebab di beri peluang hidup di atas segala pinjaman yang Allah telah berikan kepada aku :)


bangun tidur seperti biasa....kemas katil dulu sebelum pergi mandi...kebiasaan bagi aku~



masak meggi kari memandangkan kawan-kawan semua tak turun pergi cafe jadi ambil inisiatif makan 2 packet meggi untuk mengubati hati yang lara dan kuciwe... (tak baik untuk kesihatan ye adik-adik)



siapkan assignment yang berlambak serta beranak-pinak.....ooooo aku sangat seteressssssssss~~



oooooo aku lupa yang aku belum basuh baju..nasib baik ada mr mesin basuh..ngeh3~~ tapi baju uniform dan sewaktu dengannya aku basuh guna tangan ok!



best dan nikmat apabila dapat online....haaa~....


ok itu sahaja.....ok buibui...salam ArGgGHhHhHhH~ kRoOOoHhhH....moody betul aku sejak akhir-akhir ni....apsal ar?? =.='





kasih sayang oleh ;

8 comments:

alyana shafinas said...

hehe...cara hidup yg bgus..simple is perfect..huhuu

Aifa Afiqah Sulaiman said...

hehehe tapi agak busy la...hu~

Anif Abdullah| AA said...

lama xsmpai sni .. moody?apsal lak..huhu

Aifa Afiqah Sulaiman said...

moody sebab tension subjek kali ni killer! XD

Xavi De said...

megi yg sedap..hehe

Aifa Afiqah Sulaiman said...

tak baik utk kesihatan XD

da'da'da'shida said...

sye ske mam mggi jgk,,basuh bju oll use mesin..then wat assingment kdg2,,kdg tiru tp bnyk tiru kot...(bad attitute)...tp sye de tido...

Aifa Afiqah Sulaiman said...

shida..meggi dan student mmg x dapat dipisahkan la..hehe!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...