pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Thursday, April 21, 2011

actually...what this trios do at class??!

salam sayang semua...

seperti yang dalam post sebelum ni...saya kan ada 3 orang best friend kat kolej...

penah gak saya cerita pasal mereka kat ENTRY sebelum ni....

kalau kat luar..fuhhh...mesti sopan giler lah mereka ni!!! HAHAH!!

tapi ramai yang tatau sapa kami di kelas terutamanya bila ketiadaan lecturer.. >.<




ok! itu saya! saya mengaku memang suka kacau orang.dah macam monster aku tengok! =.=

si nasha dan buku kentut-kentut nya..18sx buku nie!!! ahahaha! lawak sangat! XD


aini tenang dengan "dunia khayalannya" hahah!!!


this what we learned today..myastenia gravis disease.type of motor unit disease.This picture showed how this disease affect patients eyelid..that we called ptosis..(dropping of eyelid)


amek gambar lagi~~ dan lagi~~ aishh~ muka yang sama je..


dan pose terakhir yang perasan~ =)

p/s : kami ibarat powerpuff girls...saya bubble..aini blossom...nasha buttercup HAHAAH!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...