pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Sunday, April 10, 2011

ape nak jadilah dengan anak dara ni...

assalammualaikum dan hai kawan-kawan aifa semua...
hehe...amat gembire ye saye pada hari ni sebab...hari nie ari ahad...esok da start keje (ade kan manusia pelik macam saye yang suke sangat bekerja) HAHAHA!! poyo~~

lets begin our story keyh!!! entry kali nie aifa nak kecoh-kecoh pasal sahabat-sahabat aifa yang paling rapat dengan aifa di kolej..hehe..sebenarnya malas bebenor nak kecoh-kecoh pasal dorng nie..tapi TERPAKSA...haha tak dalah...saje-saje jep! hehe!!

firstly,let me introduce with you guys my college best friends!




from left : miss universe (saye la tu) hahah!,aini and lastly nasha


mereka ni mempunyai karakter yang berlainan tau...hehe! walaupon kami berasal dari 3 negeri yang berbeza which have our own loghat but kami selesa bersam...cewahh gitu..haha!! saye from johor,aini from klate and nasha from sabah bha! ahha!! kat kelas kitorng slalu together-gather...duk pon same-same..and proudly nak cakap kat korunk yang kami nie duk barisan paling depan....hehe...nak tau tak sape yang akan tumbang dulu semasa kuliah?nak tau x?? dengan bangga nya aifa akan kate aifa!!! aishhh ape nak jadilah dengan anak dara sorang nie.....tapi nak wat cm ne kan....kite perlukan down time...seperti kate En Akram....

nak jadikan cerita,aini ni seorang yang agak matang berbanding dengan aifa dan nasha nie,,,selalu gak si nasha nie kena marah dengan aini..HAHAHA!! tapi memang strategik la tempat duduk kami sebab saye berada di antara mereka berdua..kire aifa nie peneutral keadaan la...cewah..nak bangga diri plak..haha! Aini ni pendiam...dan sangat cool orangnya....hehe..beza betul dengan kami berdua...tapi ok lah kan ade kakak yang matang yang boleh kawal adek-adeknya (perasan mude lah ko aifa!)

next!! cerita pasal nak outing....aishh nie crite pasal minah sorang ni...aifa rasakan,aifa boleh jadi fashion consultant dia nie tau! name dia nasha..haha! setiap kali nak outing,mesti dia suro aifa naik bilik dia,nak cari baju ape yang sesuai and blah..blah..HAHA!! ooo mek..tak mau kalah dengan mak ke..hehe!!! tapi tak pela..best gak dapat consult dia nie..hehe! proudly nak kate lah..saye lah ajar dia pakai shawl nie..erkk?yeke? ahahaha!! dia ni agak kuat merajuk...banyak kali gak la dia merajuk ngan aifa..hehe tapi dun worry sebab dia tak ley idop tanpa saye..ahahah!!! No la...i mean,kami ni dah macam adek beradik...air dicincang tidak akan putus...although aifa ni lebih comel dari dia..tapi aifa lebih suka menasihati dia dengan nasihat yang bukan-bukan..hahaha!!

kalau korunk nak tau,kami ni dah macam charlies angel...(perasan jap)



gambar nie diambil semasa sem 3 lokasi : kfc mid valley

awal sem 3 : lokasi kfc mid valley jugak =.=



sem 1 : lokasi auditorium KSKB.. errkk huduh2!! >.<

gambar semasa sem 2 tidak dapat di kesan kerana semasa saya semester 2,saye telah melarikan diri daripada diorang dan masuk ke geng yang kurang sesuai dengan saye..huhu! maafkan saye awak-awak!! kini saye telah kembali ke pangkuan aini dan nasha..HAHAH!!

p/s : the biggest ship in the world is friendship....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...