pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Thursday, April 14, 2011

pernah tengok orang bosan tak?

memperkenalkan! muke yang penuh kebosanan,keputus asa-an,muke kepenatan...haissshhhhh kadang-kadang kering idea tol nak tulis apa kat blog ni....haha...beri cadangan ley tak? oppsss saya maksudkan saya ok!!! hahaha!! mari kita vomit ramai-ramai dengan melihat wajah perasantan ini!










saye memans seseorang yang TIDAK suke senyum menampakkan gigi..kerana gigi saye tak cantik..macam BUNNY pon ada..tak suke! tapi syukur..maseh ada gigi untuk makan..HAHAH! kalau ada yang nyampah tengok gambar prasantan nie,anda boleh blah ok! hahahaha!!!sesungguhnya saya hanya menggunakan camera Nokia C3 2 MP sahaja untuk mengambil gambar ni dan di edit menggunakan photoscape sahaja.Saya mana lah mampu nak beli camera besar gedabak tu kan~ tunggu anak datuk hadiahkan je la~ hahaha!! (bukan datuk nenek okie)

p/s : sambil ambil gambar,sambil tengok sama ada saiz mata sudah melebihi had mata BUBBLE powerpuff girl tu ke tak...hahaaha! Comel kan dia? Cartoon feveret saya sejak dari kecil tapi baru sekarang mampu nak beli guna duit sendiri..Thanks too my allowance money! anda sangat pemurah! That pashmina bought at THE STORE SG BULOH for only RM10 each.i bought 3 pashmina there! huh~ bertambah lah koleksi mak ni..pas ni boleh bukak jumbo sale ok! XD

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...