pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Thursday, April 14, 2011

kepada Fizie Ilahi

salam sume..ok semua mesti bingung dan tertanya-tanya..siapakah fizie ilahi ini?

eh..dia bukan artis ok!

eh..dia bukan anak menteri ok!

dia bukan bloggers terkenal ok! (mmg BUKAN bloggers)

eh..dia bukan sedara saya ok!

DAN

sudah semestinya dia bukan BOIFEE saye ok!

jangan buat spekulasi hina di sini!
hahaha!

Fizie Ilahi merupakan seorang pelajar di kolej saya...

dia merupakan junior course lain yang beria-ria suroh saya mention nama dia dalam blog saya..

motif?????!

kalau blog saya top macam Hana Tajima tak apa la jugak kan!!

Hadeehh....

pesanan saya kepada adek Fizie Ilahi :

-jangan kuat merajuk sangat..nanti gadis tidak suka tau.haha

-belajar rajin-rajin..jangan On FB,Off9 skye..On YM...adeh..

-sentiasa senyum dan jangan sombong-sombong tau!

-lastly,Hambek kau fizie..saya dah buat entry ni semata-mata untuk hang tau! hahah!!

nak tengok sapa fizie sebenarnya??


ni ha budak fizie sorang yang teringin nama nya di mention di blog saya nie..haha sabor je la ye!

2 comments:

charion said...

hahahahaha...
romate saya!!!!
mmg t0p!!!

Aifa Afiqah Sulaiman said...

khairul..ahahaha top la sgt!!! dy y paksa!!! hahahah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...