pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Friday, June 24, 2011

10 perkara paling memalukan Cik Aifa


salam sayang semua...sihat tak korang ni??harap-harap korang sihat belako..kalau tidak sapolah nak jenguk den punya belog yang hina nie...sobs~

entry kali ni aku nak kongsi PENGALAMAN PALING MEMALUKAN SEPANJANG AKU BERGELAR MANUSIA.. (habis sebelum ni aku apa?) HAHA..sengal~

aku ni memang kuat ingatannya sebab aku selalu makan kismis..haha..ok tipu.

*aku malu nak cerita


ok..lets begin our story~

1. masa aku tadika,aku pernah muntah atas kawan yang duduk sebelah aku.mungkin aku
mabuk tengok ABC kot.

2. masa sekolah rendah,kawan aku pernah tarik seluar tracksuit aku sampai menampakkan
sepender aku dan sehingga kini kalau ada kawan-kawan sekolah rendah,berjumpa dengan
aku pasti diorang ingat kata-kata hikmah ni "pink colour"......." (korang pikiaq lah sendiri
kenapa dorang kate cengitu)

3. pernah bergaduh dengan budak yang tarik seluar aku di depan surau sehingga kena panggil
naik bilik guru oleh mak aku sendiri akibat susulan peristiwa di atas.

4. pernah masuk pertandingan bercerita kisah nabi peringkat daerah dan aku terlupa
skrip.akhirnya,aku ulang dan ulang perenggan yang sama sehingga pengadil beri Q suruh aku
stop. =.='

5. aku pernah masuk pertandingan cheerleading masa kat sekolah menengah.aku sangat malu
terlompat-lompat di atas pentas.dan akhirnya kami semua menangis kemaluan di belakang
pentas. sobs~

6. aku pernah masuk TIGS IDOL semasa di sekolah menengah dan menyanyikan lagu On The Jet Plane.tapi aku gigil giler sampai rentak yang slow jadi macam rap.jadi,aku kalah dan tak
tunjuk muka lepas turun pentas.Balik dengan kemaluan sendiri.Bahaha!

7. masa kat matrik,aku pernah tersalah masuk tutor.sebab aku sesat di dalam matrik masa
minggu pertama kelas =.=

8. masa kat matrik,aku minat seseorang ni.aku selalu intip dia.jeling dia.ekori dia ke mana
sahaja.bila aku pikir balik,ooooww buduh aku..memalukan!

9. ni pula masa dah masuk kolej...masa semester satu,kami semua yang perempuan kena pakai
baju kurung sekolah dengan kain hitam.satu hari tu,seorang kawan lelaki aku ni memanggil
aku.nama dia F.aku ingat dia nak kata aku comel ke apa.rupa-rupanya... "aifa..ko cuba
tengok kain ko tu." ARGGGGGHHH!! aku makhluk tuhan paling sexy!!! terbelah
sampai ke betis! =.=! jalan penyelesaian : stapler kain tu.

10. ini masa kat kolej gak.masa ni aku dah semester 2.sekali lagi kejadian memalukan.si budak
laki F ni memanggil aku.ingat dia nak kata aku semakin comel.rupa-rupanya... "aifa...ko lain
kali butang baju elok-elok" ARGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! aku
TERlupa satu butang baju uniform aku nak dikancing!! Aku MALU!

kenapa mesti kau wahai F yang sentiasa nampak benda memalukan!!??

kalau nak di ceritakan lagi,memang banyak lagi kisah memalukan yang pernah berlaku dalam hidup aku,kamu dan korang semua...tapi ini adalah antaranya lah....benda yang memalukan yang pernah berlaku ni lah yang sentiasa membuatkan kita gelak sorang-sorang macam orang giler..betul tak?
*nasib baik aku tak lah pemalu sangat...kalau anda malu,cecuba buat muka di atas.comfirm anda tak tahu malu! HAHA


harap-harap tiada lagi benda memalukan berlaku.SOBS~



kasih sayang oleh ;

14 comments:

b0an said...

xtau nak komen pe...tpi mmng agak memalukan lew kes2 diats tue...boan hanya mmng tergelak jew,,hahahahaa

Aifa Afiqah Sulaiman said...

boan..awk sorang je yang sudi mengomen...hahaahha!!! TQ sbb gelakkan..huahah

b0an said...

ade agi tue nak komen...tpi awk post pagi2 kan..bek tido dlu..sok bru komen...hehe

Aifa Afiqah Sulaiman said...

hahaha nak wat cm ne...di saat sume org tido,baru sy bgun..HAHA

b0an said...

spesis klawar kew?haha

Aifa Afiqah Sulaiman said...

lebih kurang la..ark3!

b0an said...

hahaha~

atien said...

hahahaha...serius lawak cik aifa ni...
cik aifa ada jodoh kot dgn encik F..hehe...:P

Aifa Afiqah Sulaiman said...

atien : HAHAH aip jauh2kan lah...kalau ada seorang lelaki kat muka bumi ni ialah F,tetap tak mahu gak!hahaha!

Ujang said...

wahh.. best giler. haha

Aifa Afiqah Sulaiman said...

ujang..ape yang best nye..memalukan adalah..haha!

hana sudradjat said...

lawak!

Aifa Afiqah Sulaiman said...

hana..hehe....lawak yang memalukan ni..haha!

Xavi De said...

nak tnya..err...menagis kemaluan tu mcmn...? hehe...
tatabahasa tahap dewa..
pape pun mmg memalukan...
yg time sekolah rendah n tadiak tu biasa la kan..kanak2 ribena...:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...