pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Friday, June 3, 2011

contest muka terperanjat beruk =.=

salam sayang semua...

cik aifa mahu menjoin kan diri dalam satu contest ni.. CONTEST MUKA TERPERANJAT BERUK...hahaha! contest yang sangat kelakar tapi BEST!!

macam mana dia buat muka macam ni?? =.=


SYARAT-SYARAT yang telah ditetapkan oleh tuan punya contest adalah seperti berikut :
  • follow aku . senang nanti aku tau kau daftar kat sini . ceewahh . HAHA
  • copy gamba tu letak dekat sidebar korang pelas pelas dekat entry sekali yaww .
  • nak cerita ke pasal pic korang tu ? suka hati la . tak tulis pun takpee :)
  • pastikan pic yang korang letak tu pic korang . jangan jadik copycat weyhhhh .
  • tinggalkan link korang kat comment nih
  • letak link blog ni kat entry korang . senang membe membe korang nak usha nanti
  • tag sorang kawan korang . tak lebih pun . sorang je .

senang kan???

ok..gambar yang aku try pertaruhkan yang bajet terkejut macam beruk tu adalah ini :

dah macam nampak orang tak pakai baju adalah =.=

ok aku nak tag minah ni :

so,sesiapa yang nak join jugak tu boleh..korang boleh usha kat blog ni

Tehee~ aku masuk just untuk suke-suke...... :)



di panggil contest

kasih sayang oleh ;

4 comments:

Unknown said...

kejap lagi eyfa join. ehehehe. thanks tag :D

Aifa Afiqah Sulaiman said...

hehe same2 eyfa.. :)

nazira said...

haha..gud luck k..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

Aifa Afiqah Sulaiman said...

thanks nazira

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...