pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Friday, June 10, 2011

minah rempit ingin bertaubat.

salam sayang semua...

sekali lagi...tajuk hanya gempak macam ape tapi content non hado~ haha!

seriously............................

aku tak puas hati betul...

betul-betul aku tak puas hati!

sebab ape aku tak puas hati??



sebab aku tak pandai bawa kereta!



aku dah dapat lesen penuh!

tapi nothing je lesen aku tu...


aku sangat kecewa dengan ko wahai AIFA AFIQAH SULAIMAN.

mama..nak kereta ni boley tak?ika janji ika pandai drive nanti ;)



sampai bila ko nak jadi minah rempit yang tak berapa rempit bila naik scooter karisma cabuk tu.

=.='

tapi aku rasa bukan aku sorang yang jadikan lesen tu perhiasan rumah ...ramai lagi kot..haha!

aku pon tak tahu macam mana JPJ boleh lulus kan aku...

tapi memang lah masa JPJ aku pandai..

sebab aku ni belajar untuk periksa jep...

ala..macam tu jugak belajar memandu untuk lulus JPJ je..

huu..adik-adik jangan ikut aku ni..

bila dah dapat lesen tu,esoknya korang terus drive kereta tu..jangan buat perkasam..

nanti jadilah macam aku si penyimpan lesen penuh yang tidak berguna... :(

wa tacink la cam ni beb~ :((

sebab aku tak pandai bawa kereta :

1. aku dapat lesen lepas SPM..pastu terus masuk matrik....tak sempat nak bawa kereta kat
rumah.

2. aku tak ada keyakinan yang tinggi nak bawa kereta sorang-sorang (mengaku jujur)

3. aku malas nak praktis bawa (lagi jujur)

4. lepas habis matrik aku sambung belajar lagi..tak sempat nak bawa kereta.

5. aku tak ada kereta sendiri.nak pinjam kereta mama @ ayah @ akak takot jahanam kan pulak
(demand)

hahahaha!! boleh aku dapat miss ALASAN tak?haha!!

ye.....aku mengaku....aku penuh dengan alasan...

huhu~~

tapi dont worry..baru-baru ni aku dah pandu ferrari tau..

korang pernah ke pandu??

jangan ko jeles sama gua ok :)

lihat bukti video aku kat bawah ni.


see..bertapa bangga nye adik aku bila aku pandu ferrari.. :(

harapan lah kau aifa!

tapi insyaAllah...satu hari nanti aku pasti ada kereta sendiri dan boleh drive kereta sendiri.....


doakan aku tau korang~~

p/s : jeles tengok kawan-kawan yang dah pandai drive.....junior semester satu pon bawa kereta pergi kolej...aku sampai semester 6 pon jalan kaki jer der~




kasih sayang oleh ;

4 comments:

Anonymous said...

hik3 ..kesian .
saya pulak nak je ada lesen .tp ,xde masa nak ambik bz ngn study ,
ape pon akk try la pandu if ada msa lapang .nanti akk jugak senang ..

Aifa Afiqah Sulaiman said...

hehehe......

tadi da try berlatih bawa kereta..

tahniah sebab langgar bendul..hahaha!

MissyNursy ♥ said...

ala..klu cm2 kan, try la bwk kete auto.. lg sng je..ala2 bwk game bumper car!hehe..

yg pnting kene bwk slalu la..beranikan diri!!bleh2..lame2 mesti de skill punye! ^^

Aifa Afiqah Sulaiman said...

hahah..insyaAllah..ke arah keberanian diri.HAHAH

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...