pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Wednesday, June 22, 2011

cik Aifa melayan Lesbian

salam sayang semua.....

assalammualaikum kepada umat seluruh alam semesta...

cik aifa punya mata telah menjadi seperti seekor panda comel di negeri china di tambah pula dengan eyebag yang boleh menjadi tempat takungan air semata-mata ingin berkongsi sesuatu kepada anda semua..

kerjaya sebagai baby sitter tidak menghalang aku untuk terus berkongsi apa yang aku alami di dalam hidup yang penuh pancaroba..cehh bermadah helah plak aku..haha!

ok straight to the point..

korang tengok muka aku ada muka lesbian tak?

*sape jawab ye memang kena penerajang kaki gajah dengan aku.

aku menahan biji mata aku dari terus tidur semata-mata untuk melakukan kerja lagha ini.iaitu print screen conversation kami. ini bukan nak memalukan mana-mana pihak.ini sebagai iktibar dan pengajaran buat kita semua.


*aku cuba untuk mendapatkan kepastian


*aku cuba tanya dan dia cakap dia suka menjadi seorang lesbian


*dan akhir sekali aku menasihati dia dan jawapan yang di beri hanyalah TQ.

kepada si dia,aku harap dia dibukakan pintu hatinya suatu hari nanti.

dan aku telah bertanya kepada dia :

"kenapa dia tak suka lelaki?"

jawapannya :

"dah serik untuk bercinta lagi.cukuplah sekali"


putus cinta dan menjadi seorang lesbian bukan suatu tindakan yang betul sayang....

ingat lagi tak entry yang aku pernah cerita pasal hubungan sejenis tu...kalau tak ingat refer [SINI]

sedih apabila terjadi perkara macam ni terutama dalam masyarakat kita ni....

tak tahu nak tulis apa lagi...hanya mampu mendoakan yang terbaik buat saudara islam aku itu..

salam... :)




kasih sayang oleh ;

7 comments:

haikalblank said...

lesbo?? bersepah sekarang...yang gay pun ramai, bayangkanlah lesbo lak...adoyai...giler. makin gila dunia. tak reti bersyukur dengan apa yang ada.

*nak jugak melanggar fitrah manusia. Kan dah best dah semua ciptaanNYA?

zaer said...

baguihnyaa...cik aifaa menashatinya..mudah-mudahan terbuka pintu hatinya

*Miss Syahnia* said...

napa ain tak boleh tgk pic
tu..jd putih..aisshhh


kdg2 mngkin mereka punyai
alasan sndiri kan..

Aifa Afiqah Sulaiman said...

miss syahnia : eh tak boleh ke ain?? huhu mungkin...alasannya,dia dah pernah kena mainkan perasaan dengan lelaki..huhu

zaer : semoga diberi petunjuk..amin...

haikal blank : tau tak apa...tahulah nisbah perempuan 37 : 1 lelaki...haha..janganlah sampai langgar fitrah...adoii~

ika said...

geli nye~ seb bek kmu x layan...bgus2 pandai nasihat org cik aifa nie...:D

Aifa Afiqah Sulaiman said...

ika..hehe btw,nama nak sama ngan saye..ika also nie.hehe...eleyy..mula2 tuh layan tapi pastu BASUH sikit dia..hahaha!

Xavi De said...

err...apa yg best nya maen sama jenis...? -__-"
sama2 tgk menda yg masing2 ada... duhh~
pape pun, nasihat kamu pd dia terbaek..penuh beretika..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...