pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Monday, June 20, 2011

cinta hatiku

salam sayang semua...rasa-rasanya cik aifa kita ni tak pernah lagi bercerita tentang kisah cinta nya kan??

ye..memang tak pernah pon....

kalau ada pon,non hado dan hape pon tak boleh!

pehh kalau nak cerita kisah cinta cik aifa ni..memang menitik lah ayer mate nie....sadis giler..HAHAH

so better tak mo citer..hahahha!!! nehiii...nehii................................

tapi jujur lah aifa kata,sejak dua menjak ni aifa sering tacin macink ler sama kawan aifa yang sudah berpunya...wuwuwu...

hati ingin berkapel,tapi entah lerrrrrrr~

mungkin tak mahu pisang berbuah banyak kali kot!

tapi jujurnya,memang sunyi habis lah hati aku ni......cewah!

ishh bapak geli aku nak tulis pasal ni....

tapi iye la kan...kau lah boipren aku wahai blog.....tak ada kau,aku tak ada tempat nak berkongsi cerita....cehh~

sejujurnya ak macam FOBIA ler nak bercinta.....

well....

pada awal perkenalan...si lelaki kata kat aku...aku lah bulan,aku lah bintang......tapi bila dah hujung perkenalan aku lah bulan mengambag..cettt!

pada awal perkenalan..si lelaki wish morning,night,evening,subuh,imsak segala....tapi akhir perkenalan....satu mesej pon non hado....

pada awal perkenalan...si lelaki berjanji akan setia dan aku lah yang terakhir...tapi bila dah bosan..."kau boleh tak jangan ganggu aku lagi?"

pada awal perkenalan....1 minit lambat reply mesej dia...sepuluh mesej penuh dalam inbox aku...akhir perkenalan,aku pulak yang terhegeh-hegeh cari si lelaki yang menghilang tak tentu pasal....oooo rupa-rupanya dok menggatal dengan kawan aku sendiri..paham-paham...

pada awal perkenalan..."i rindu lah kat you,bila cuti sem kita jumpa ye syg..."..pada akhir perkenalan,aku dok macam orang giler tunggu dia yang tak datang-datang dan memang tak datang! ciss!

sebab tu aku malas giler melayan lelaki yang cuba berkata-kata manis aku..hey man..kenapa la kau ni tak berhati perut ha??

masa aku tak nak terima lamaran kau jadi girlpren kau,kau dok merayu-rayu kat aku kan??sampai kau berjanji segala janji lepas tu sesenang kau nak mungkiri!!

lepas aku dengan rela hati nya menerima lamaran kau tu,kau lah manusia paling sweet aku pernah tengok..tapi hakikatnya sweat lah lu! kau sesenang mainkan perasaan aku dan sesedap kau,kau kate kau memang tak anggap aku sebagai gurlpren kau! hampeh lah kau! yang berbulan-bulan dok berkapel dengan aku,bersayang-sayang segala tu apa???!

hey man.....kau tahu tak,kau lah makhluk paling kejam sebab senang lenang kau nak mainkan perasaan perempuan! kau kalau tak nak serius bercinta baik tak payah! kau jaga lah ego kau bebaik!


*********************************************

*aku tahu aku terlampau comel untuk kau sebab tu kau mainkan perasaan aku kan?kn? kalau kau nak tahu...aku menyampah dengan lelaki yang tak hormat perasaan orang ni.

itulah al kisah sadis yang mengemokan diri ini apabila berkata tentang cinta...walaupon sudah agak lama berlalu..tapi,aku masih ingat semua yang kau pernah buat pada aku.

p/s : first time ni aku emo.hahahhahaha!!! (tiada kaitan dengan sesiapa entry ni..aku tujukan pada bantal aku jep ni) heheh

btw, aku nak memperkenalkan someone pada korang...siapakah dia tu?mungkinkah "there's hero...." see you on my next entry..

kbye...salam..muah~


keep on smiling bak kate azrijohan.hahaha!



kasih sayang oleh ;

2 comments:

asfz lily said...

sabar ye..namo emo2...
lom jumpe mr right..nnt menjelma la price charming naek kuda kaler putih..wahh..hahahaha :)
moge bahagia yep..

Latest Entry: Bermain dengan tahi lalat

Aifa Afiqah Sulaiman said...

HAHHA..macam emo giler kan? wahh prince charming bawak kuda tu...heheh~ amin~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...