pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Monday, June 20, 2011

[tiadA tajuk]

apa anda rasa kalau semua gambar yang kita ambil bersama kawan lama hilang begitu sahaja dan tak boleh recover balik?

A : rasa macam nak baling camera dan nak lari keliling rumah

apa anda rasa kalau kita dah siap-siap nak keluar pergi jalan lepas tu tetiba senggugut @ sakit perut teramat datang menyerang?


A : rasa macam nak batalkan rancangan untuk keluar dan telan panadol walaupon belum makan.ingat boleh sembuh,tapi akibatnya muntah-muntah.

Apa anda rasa kalau kepala anda tetiba di serang migrain tetapi anda tak boleh tidur?

A : rasa macam nak letak minyak kapak dalam mata supaya mata boleh pejam.

Apa anda rasa kalau pukul 4 pagi baru dapat tidur tetapi telah di kejutkan pada pukul 5.30 pagi?

A : rasa macam ArrGggGghHHhHHh!!!!



mak aiiiii...aku rasa malam tadi adalah malam paling disaster bagi aku lah!!







kasih sayang oleh ;

2 comments:

Amira Chan said...

kalau migrain saya hantuk kepala dekat dinding. hehe

Aifa Afiqah Sulaiman said...

amira...hadoii ganas nye kamu~ hehe kalo aifa,aifa gerudi kepala..XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...