pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Wednesday, May 25, 2011

Jangan Hina Agama saya!

AKU BERSAKSI BAHAWA TIADA TUHAN YANG DISEMBAH MELAINKAN ALLAH
DAN AKU BERSAKSI BAHAWA NABI MUHAMMAD ITU ADALAH PESURUH ALLAH



salam sayang semua....assalammualaikum....
hari ini,aku seperti biasa,jalan-jalan di blog orang sehinggalah aku terjumpa satu blog yang buatkan aku menitis air mata.......

sungguh sedih apabila agama Islam kita di perkotak-katikkan oleh manusia bertopengkan syaitan....

semoga Allah membuka pintu hidayah kepada pemilik blog MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA....

manusia yang bertopengkan syaitan ini telah menghina Nabi Muhammad kita,menghina Allah....

aku sangat speechless....

aku sangat sedih..

dan for the first time aku tidak dapat menulis panjang...

aku terkedu....

wujud manusia sebegini di atas muka bumi ini...

Ya Allah.........

aku terlalu mencintai Mu Ya Allah...

aku terlalu menyayangi Mu Nabi Muhammad....

aku terlalu sayang akan agama ku Islam....

aku tidak rela manusia bertopeng kan syaitan ini menghina Mu...

Ya Allah........

kau kuatkan iman ku.....

kau berikanlah aku petunjuk Mu agar aku dapat mendalami agama Mu yang indah ini dengan lebih mendalam...

Ya Allah...sesungguhnya aku hamba yang hina....

Kau Maha Agung Ya Allah.......

Kau berikanlah petunjuk Mu kepada mereka yang terpesong dari jalan Mu Ya Allah...

aku Mohon Ya Allah.....


kawan-kawan dan pembaca blog Cik Aifa,marilah kita sama berdoa agar Makcik Hajjah Sitt-Wuzara ini di berikan hidayah oleh Allah Taala....dan semoga Allah membuka pintu taubat kepada beliau...
amin.....

Janganlah kita mencarut menggunakan bahasa yang kesat dan tiada nilai untuk menasihati orang seperti ini...sebaiknya,kita doakan beliau...sesungguhnya Islam itu indah...


salam sayang......


kasih sayang oleh ;

2 comments:

zaer said...

eden rasa blog tu , blog non muslim....guna nama islam nk attack islam...Kita pertahankan,,,

Aifa Afiqah Sulaiman said...

yup...pertahankan maruah agama kita :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...