pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Saturday, May 14, 2011

saya budak baru belajar..kalau salah tolong tunjukkan :)

salam sayang semua....
demi mempertingkatkan taraf blog aifa...aku telah ubah segala-galanya ok!!!
aku telah buang semua gadget-gadget yang aku rasa tak penting sangat.
aku buang background yang serabut giler yang pernah aku pakai.
aku letak shout box sebesar alam supaya bloggers senang nak cari.
huhh..
senang cerita aku ubah tottaly sebab ikut arus kematangan fikiran.HAHAH...
matang lah sangat kan...
bukan ape..aku malas lah nak tengok blog aku yang sebelum ni...
sakit kepala tengok.
betul tak?
tapi aku perlukan bimbingan dan nasihat dari pakar blog macam ang IR kite tu..huhu..
dan kepada semua bloggers...aku betul-betul perlukan bimbingan dan sokongan dari u all..


gambar adalah hiasan semata-mata


saya budak baru belajar..kalau salah tolong tunjukkan...saya budak baru belajar..kalau salah tolong tunjukkan..sekian untuk pantun hari ini :)

sayang dan cinta korunk!


kasih sayang oleh ;

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...