pari-pari Aifa

About Me

My photo
perempuan yang hidup dalam kenangan :)

Wednesday, May 11, 2011

Mata Palsu : mat saleh celop!

salam sayang kawan-kawan sekalian......
ehem-ehem......(rolling-rolling my new eyes)
teheeee........aku dapat mata baru tau hari nie...tolong jangan jeles ok...

sebenarnya aku beli contact lens melalui internet..hasil cadangan kawan aku sendiri..hehe...
ingat nak pakai time kat dinner nanti...biar voke gitu...biar semua orang takot melihat mate aku..bhahahah...

aku pon tempah lah contact lens di salah satu kedai online nie..aku tempah warna grey..tapi bile sampai pagi tadi,aku try..nampak macam warna hijau plak...arhh yang penting tak adalah ketara sangat warna dia...huhu

aku before ni pon memang pernah beli contact lens....yang luna king tu....besar gedabak giler kot nampak mate aku..dah lah memang sejak azali pon da besar..huhu...

saiz mata ori ok~~~ =.=


tumbesaran mata by luna king 16 mm..macam ju on sebab warna hitam lebih banyak dari putih.


ehem-ehem....i got my grey or greenish contact lens...hahah...cantik!!!! dreamy.i 14.5 mm only :)


sekian saja entry untuk menggedik pada hari ini ;) sambung study untuk exam assistive device esok...wish me luck ok... :)
p/s : btw sangat excited plus saya seorang yang jakun makun sebab baru pandai buat link within...bhahahaha!!!!

kasih sayang oleh ;

2 comments:

HaNa Hani said...

besaqnya mate
haha
a'ah..look more greenish dri grey
chantek
^_^

Aifa Afiqah Sulaiman said...

yela hana...tak apelah..pakai skali skala..heee.. thx :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...